Všeobecné obchodní podmínky společnosti GAIN Company s.r.o.

OBCHODNÍ PODMÍNKY PARKOVÁNÍ

1. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ
Pokud jsou termíny uvedené v těchto Všeobecných obchodních podmínkách (dále jen „VOP“) psány s velkými písmeny, mají význam stanovený v těchto VOP, pokud není uvedeno jinak. Společnost GAIN Company s.r.o., IČ: 04167244, Vlkova 532/8, Žižkov, 130 00 Praha, PSČ 155 21 (dále jen „Provozovatel“), poskytuje službu Fix Parking, která spočívá v nabídce parkování pro motorová vozidla na parkovišti nacházejícím se na okraji obce Praha-západ, na adrese Do Blatin 373/5, 155 21 Praha Zličín, 10 km od Terminálu Letiště Václava Havla Praha (dále jen „Parkoviště“), s přepravou klientů a jejich zavazadel (81 cm x 55 cm x 35 cm / hmotnost do 20 kg na osobu) (dále jen „Přeprava“) z Parkoviště na vykládací místo vedle Terminálu Letiště Václava Havla Praha a zpět (dále jen „Parkovací služby“).

Smlouva mezi Provozovatelem a Klienty, která je uzavřena prostřednictvím internetových stránek Provozovatele (fixparking.cz) a jejímž předmětem je poskytování Parkovacích služeb (dále jen „Smlouva“), je uzavírána výhradně na základě těchto VOP, které jsou nedílnou součástí Smlouvy. Provozovatel neuznává podmínky Klienta, které jsou v rozporu nebo se liší od VOP, pokud nebyly výslovně uznány před uzavřením Smlouvy s Klientem písemně. Takové podmínky platí pouze pro konkrétní smlouvu, pro kterou byly dohodnuty.

Součástí Smlouvy jsou ustanovení uvedená v provozním řádu Parkoviště a službě Parking Zličín, vydaném Provozovatelem a zveřejněném na internetových stránkách Provozovatele (fixparking.cz). Uzavřením Smlouvy se má za to, že Klient se s těmito provozními pravidly seznámil a souhlasí s podmínkami v nich uvedenými.

Parkovací šek znamená unikátní dokument zaslaný Provozovatelem Klientovi e-mailem jako potvrzení objednávky Klienta. Parkovací šek bude sloužit Klientovi k potvrzení práva na poskytování Parkovacích služeb ze strany Provozovatele. Parkovací šek obsahuje následující údaje:
– Parkovací čas znamená čas, který Klient rezervoval pro parkování na Parkovišti, počítaný v dnech. Den je každým započatým dnem.
– Platnost parkovacího šeku znamená období, ve kterém lze parkovací čas využít. Toto období začíná 1 den před začátkem parkovacího času a končí poslední den parkovacího času. Pokud Klient nevjede na Parkoviště do 1 dne po datu příjezdu uvedeném v parkovacím šeku, platnost parkovacího šeku končí.

2. VZNIK SMLUVNÍCH VZTAHŮ
Klient provádí objednávku Parkovacích služeb prostřednictvím internetových stránek Provozovatele (fixparking.cz). Na tomto webu každý Klient vyplní online objednávkový formulář a odešle vyplněnou objednávku spolu se svými identifikačními údaji k zpracování Provozovateli. Při vyplňování objednávkového formuláře si Klient zvolí datum příjezdu a odjezdu, což představuje parkovací čas v celých dnech. Datum příjezdu může být Klientem zvoleno nejdříve v den odeslání objednávky. Parkovací čas lze využít pouze jednou nepřetržitě od okamžiku vjezdu na Parkoviště. Parkovací čas lze využít po celou dobu platnosti parkovacího šeku.

Klient je při zadávání objednávky povinen uvést e-mailovou adresu, která musí být technicky funkční od okamžiku odeslání objednávky až do dokončení transakce. Klient je zejména povinen zajistit, aby e-mail od Provozovatele dorazil správným nastavením spamového filtru.

Zprávy zaslané Provozovatelem e-mailem na adresu uvedenou v bodě 2.2 se považují za doručené Klientovi v okamžiku jejich odeslání. Provozovatel je odpovědný za chyby přenosu pouze v případě chyb na jeho straně. Klient má právo doložit nedoručení zprávy, pokud k chybě nedošlo z jeho strany.

Odeslání objednávky je považováno za nabídku Klienta Provozovateli na uzavření Smlouvy. Na základě takto uzavřené Smlouvy má Klient právo na přidělení parkovacího místa na Parkovišti. Smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce.

Pokud Klient po odeslání objednávky zjistí, že uvedl nesprávné osobní údaje, je povinen o tom neprodleně informovat Provozovatele e-mailem. V tomto oznámení je uvedeno, které údaje v objednávce jsou nesprávné a jejich správný obsah.

Pokud Klient po odeslání objednávky zjistí, že uvedl nesprávné údaje o začátku a délce parkovacího času, může o tom informovat Provozovatele e-mailem info@fixparking.cz. Provozovatel nezajistí změnu nesprávné rezervace, pokud žádost o změnu rezervace dorazí méně než 48 hodin před začátkem parkovacího období.

Provozovatel je povinen přidělit parkovací místo Klientovi, který předloží platný parkovací šek.
Parkovací šek je NEPŘENOSNÝ. Na osobu, která neprovedla rezervaci a které byl předán platný parkovací šek, se NEVZTAHUJÍ stejné práva a povinnosti jako na Klienta.

3. KAMEROVÝ SYSTÉM NA PARKOVIŠTI
Ochrana Parkoviště kromě fyzické ostrahy je zajištěna také kamerovým systémem, který zaznamenává příchozí, odchozí a zaparkovaná motorová vozidla. Kamerový systém také zaznamenává Klienta při pohybu na území Parkoviště.

V souvislosti s používáním kamerového systému dochází ke zpracování osobních údajů Klienta Provozovatelem jako správcem, a to registrační značky a obrazu (dále jen „Osobní údaje“) za účelem ochrany majetku Klienta a Provozovatele. Osobní údaje jsou zpracovávány Provozovatelem, protože jejich zpracování je nezbytné pro plnění Smlouvy, protože bez nich není možné poskytnout Klientovi Parkovací službu. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu nejdéle jednoho (1) měsíce od odjezdu Klienta z Parkoviště. Po uplynutí této doby bude záznam z kamerového systému smazán. Osobní údaje nebudou předány ani poskytnuty třetím osobám, s výjimkou případů, kdy je to nutné poskytnout soudním a správním orgánům (např. policii nebo v rámci soudního řízení) a za účelem ochrany práv Klienta nebo Provozovatele (zejména v případě pojistných událostí).

Klient má právo:
– požadovat od Provozovatele informace o tom, které Osobní údaje jsou zpracovávány;
– požadovat od Provozovatele vysvětlení ohledně zpracování Osobních údajů a v případě potřeby požadovat odstranění vzniklého stavu, pokud jsou Osobní údaje zpracovávány v rozporu s právními předpisy (např. blokování, oprava, doplnění nebo zničení Osobních údajů);
– požádat Provozovatele o přístup k jeho Osobním údajům a v případě potřeby jejich opravu;
– požadovat od Provozovatele smazání jeho Osobních údajů nebo omezení jejich zpracování, pokud jsou zpracovávány nezákonně;

– vznést námitku proti zpracování Osobních údajů;
– na přenositelnost Osobních údajů, tj. právo získat přehled Osobních údajů a předat je jinému správci;
– v případě pochybností o dodržování povinností spojených se zpracováním osobních údajů se obrátit na Provozovatele nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/), kde lze podat stížnost.

Klient má právo v případě jakýchkoli otázek týkajících se ochrany Osobních údajů nebo k uplatnění výše uvedených práv kontaktovat Provozovatele na adrese info@fixparking.cz.

4. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Klient má právo zrušit svou objednávku nejpozději 1 den před začátkem platnosti parkovacího šeku. Žádost o zrušení objednávky Klient odešle e-mailem na adresu uvedenou na internetových stránkách (rezervace@fixparking.cz).

5. POUŽITÍ PARKOVACÍHO ŠEKU
Klient předloží platný parkovací šek při vjezdu na Parkoviště. Při výjezdu z Parkoviště Klient znovu předloží parkovací šek. Pokud Klient nechá vozidlo na Parkovišti na dobu přesahující parkovací čas uvedený v objednávce Parkovacích služeb a odpovídající zaplacenému tarifu nebo využije dalších placených služeb, doplatí rozdíl mezi zaplaceným tarifem a konečným účtem v hotovosti na místě.

Klient nemá nárok na vrácení přeplatku za nevyužité Parkovací služby.

6. REKLAMACE
Všechny reklamace týkající se poskytování a rezervace Parkovacích služeb, fungování systému objednávek, placení tarifu a vydání parkovacího šeku musí být zaslány písemně na adresu Provozovatele s přiloženými doklady potvrzujícími reklamaci. V dopise Klient uvede podstatné informace, na jejichž základě je podána reklamace na poskytnuté Parkovací služby, zejména údaje uvedené v článku 2.1 VOP a údaje o době vzniku důvodu reklamace a v čem Klient vidí chybu Provozovatele.

Po obdržení reklamace Provozovatel určí důvod reklamace a odpoví na ni ve stanovené zákonné lhůtě.

7. OSTATNÍ USTANOVENÍ
– Klient se zavazuje dodržovat pravidla parkování Provozovatele.
– Klient se zavazuje dostavit se na Parkoviště v uvedený datum a čas podle rezervace vytvořené na fixparking.cz.
– Klient se zavazuje informovat Provozovatele o jakýchkoli změnách týkajících se termínů poskytování služeb Provozovatelem.
– Klient se zavazuje informovat Provozovatele, pokud nehodlá využít služeb Provozovatele. Klient se zavazuje informovat Provozovatele prostřednictvím e-mailu, konkrétně odpovědí na e-mail s potvrzením rezervace.
– Klient se zavazuje vyfotografovat své vozidlo na začátku poskytování parkovacích služeb před začátkem přepravy.
– Klient se zavazuje informovat Provozovatele v případě jakýchkoli vad na vozidle Klienta a v automobilu Klienta před začátkem poskytování služeb Provozovatelem.
– Klient se zavazuje informovat Provozovatele o jakémkoli poškození vozidla Klienta před výjezdem z Parkoviště Provozovatele. Klient je povinen vyfotografovat místo poškození a zaslat fotografie místa poškození Provozovateli na e-mail info@fixparking.cz pro další šetření.
– Klient se zavazuje správně uvést údaje, a to: datum příjezdu a odjezdu z místa poskytování služeb, čas příjezdu a odjezdu z místa poskytování služeb, příjmení a jméno, e-mailovou adresu, SPZ vozidla, telefonní číslo Klienta, počet osob.
– Klient se zavazuje využít parkovací čas pouze jednou nepřetržitě od okamžiku vjezdu na Parkoviště.
– Klient je povinen při zadávání objednávky uvést e-mailovou adresu, která musí být technicky funkční od okamžiku odeslání objednávky až do dokončení transakce. Klient je zejména povinen zajistit, aby e-mail od Provozovatele dorazil správným nastavením spamového filtru.
– Klient se zavazuje informovat Provozovatele o nedbalých činech jiného klienta nebo osoby, a to: jakékoliv činy jiného klienta nebo osoby, které způsobují škodu na majetku, zdraví nebo životě jiných klientů, zaměstnanců Provozovatele nebo třetích osob nacházejících se na území Parkoviště.
– Klient v případě úmyslného nebo neúmyslného poškození (škrábance, nárazy, nájezd na auto atd.) jakéhokoliv vozidla nebo majetku je povinen informovat zaměstnance Provozovatele a společně s Provozovatelem vyhotovit Evropský protokol, a v případě potřeby přivolat policii.
– Klient odpovídá za své činy a zavazuje se nezpůsobovat škodu na majetku, zdraví nebo životě jiných klientů, zaměstnanců Provozovatele nebo třetích osob nacházejících se na území Parkoviště.
– Klient je povinen si sám vybrat čas příjezdu na místo poskytování služeb tak, aby nedošlo k zpoždění na letadlo. Klient musí tento faktor zohlednit při vytváření rezervace. Provozovatel doporučuje příchod na letiště 3 hodiny před odletem. Provozovatel neodpovídá za zpoždění Klienta na letadlo, pokud se soudně neprokáže, že k tomuto zpoždění došlo vinou Provozovatele.

Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout objednávku Parkovacích služeb v případě plného obsazení Parkoviště na požadovanou dobu.
Provozovatel má právo z provozních důvodů (přeplněnost Parkoviště, opravné práce atd.) po dohodě s Klientem změnit Parkoviště na jiné, kde Provozovatel splní povinnost zajistit parkování motorového vozidla Klienta, přičemž Klient je povinen dodržovat provozní pravidla tohoto jiného Parkoviště.

Provozovatel může jednostranně odmítnout Klientovi parkovací a přepravní služby, pokud je Klient pod vlivem alkoholu nebo drog.

Provozovatel neodpovídá za škodu způsobenou motorovému vozidlu, pokud byla způsobena důvody nesouvisejícími s činností Provozovatele (např. blesk, kroupy a jiné přírodní katastrofy nebo samovznícení motorového vozidla, vandalismus nebo neopatrné zacházení s majetkem jinými klienty).

8. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Tyto VOP v aktuálním znění jsou zveřejněny na internetových stránkách Provozovatele (fixparking.cz). Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů vzniklých v souvislosti s používáním Parkovacích služeb je Česká obchodní inspekce.

Klienti Provozovatele výslovně souhlasí s tím, že všechny spory vzniklé v souvislosti s používáním Parkovacích služeb budou konečně řešeny Rozhodčím soudem při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky podle jeho statutu a pravidel jediným rozhodcem.

Tyto VOP platí od 01.06.2024 a Provozovatel si vyhrazuje právo je měnit bez předchozího upozornění. Změna nabývá účinnosti okamžikem zveřejnění na internetových stránkách Provozovatele (fixparking.cz).